4 Eylül 2009 Cuma

Bursaspor: 2 ES-ESİM : 0

















Maç olaytvden naklendi.Son bir iki dakikaya kadar izledim.Ama izlemez olaydım.Bi bursanın yedeklerine bakıyoruz.Birde bizim yedeklere.Oruç ramazan sıcak fln bunlarıda göz önüne alabiliriz belki.Ama bi Adem sarı dan volkan şen performansı beklerdim ben.Ancak sadece birazcık ışık Veyselde gördüm.Burak çok güzel paslar attı.Ancak serdar bildiğimiz serdar olunca bişey çıkmadı paslardan .Poljak konusunda hiç bişey söylemek istemiyorum.Ben bile ondan çok mücadele ederim hiç mi omuz omuza bilmez bu adam.Alper ve Adem çokta iyi değildi.Murat ve Volkan 11 futbolcusu olduğu için onların iyi performansına sevinemeyiz.Sakatlık ve ceza durumlarında zorlanırız gibi gözüküyor.Belki futbolcular lig maçına daha iyi konsantre olurlar diye kendimi de  avutmak istemiyorum.Futbolcu dediğin forma kendisine verilince hazır olduğunu göstermeli bence.Bursanın yedeklerinde gördük bunu.Bence bu maç bize ayaklarımızın yere sağlam basması gerektiğini söylüyor.İlk 11 imiz kaliteli isimlerden kurulu olabilir.Ancak bir burak yılmaz ve Bülent Kocabeyin aynı anda sakatlanması ya da cezalı olması.Ciddi bir ortasaha sıkıntısı yaratabilir takımda.Ümitte bir gol atsa yakışırdı.Ama lig maçlarında izledim.O yüzden formsuz diye kızamayız.
   Birde bursa taraftarı bizim taraftara çok fazla kışkırtmış.Ümite ve ailesinede küfür etmişler.Poliste sanırımı bizim taraftarımıza bulmuş kabahati.Ümitte polislere sert bir şekilde 'sen bursalılara sahip çık,demedikleri kalmadı' gibisinden birşeyler demiş.Kaptana yakışan hareket budur.Teşekkür ederiz kendisine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder