22 Aralık 2009 Salı

Eskişehir yanıyor


Youla’dan ağır sözler
Ülkesine gitmek için istediği izne olumsuz yanıt almasına rağmen bavulunu toplayıp, Eskişehir’den ayrılan Youla dün çarpıcı açıklamalar yaptı. www.hurriyet.com.tr’ye konuşan Gineli oyuncu, teknik direktör Rıza Çalımbay için ‘sahtekar’ ifadesini kullanırken, “Bir daha kesinlikle o adamla çalışmam. Yönetim de onun gibi. Rıza Çalımbay sürekli başkanın arkasından konuşuyor. Bana ‘onlar yönetici falan değiller, onların hepsi yalancı. Sen onları boşver bana inan’ diyordu” açıklamasını yaptı. Teklifler aldığını vurgulayan Youla’nın Bursaspor ile görüşmeler yaptığı ve bu kulübe çok yakın olduğu öğrenildi.

‘Konuşmaya hakkı yok’

“Kendisine tek kuruş borcumuz yok” diyen Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal, “Mukavelesi olan bir futbolcumuz ve istersek futbol hayatı biter. Bunlar çirkin açıklamalar. Biz istemediğimiz sürece hiçbir yere gidemez” diye konuştu. Youla’ya dava açacağını söyleyen teknik direktör Rıza Çalımbay ise şunları söyledi: “Youla, Eskişehirspor’a ve takım arkadaşlarına ihanet etti. Çok haksızlık yaptı. Şu anda arkadaşlarını yalnız bıraktı. Youla’nın insanları suçlamak gibi bir hakkı bulunamaz. Yönetim de biz de böyle disiplinsiz hareketlere izin vermeyiz. Youla’ya güvenmiştim, hatta Beşiktaş’a da götüren bendim.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder